Thursday 30 August 2012

Minigolf

Minigolf

Igårkväll var det dags för minigolf! Hoppade på vespan med min bror och åkte till Daftö Camping, vilket kändes välbehövligt efter att ha spenderat vad som kändes som halva dagen i ett tåg. 

Last night me and my brother took the vespa to play some miniature-golf! 

Jag i mina golfarkläder.

Rundan har pirat-tema, hence krokodilen. 

Lite rivieran-vibbar på de få oförstörda ställen som är kvar. 

Min lilla bror. 

Det var perfekt väder, kvällssol och vindstilla. 

En av banorna. 

Ringaren av Notre-Dame slår en boll. 


För längesedan brukade min mammas morföräldrar ha en bondgård här, nu är det mest ett plastparadis för norskar. 

Försöker fokusera. 


Solen var på väg ner.

Sista banan, John vann med 3 poäng!

Hans kompisar hade bakat världens största pizza, den såg ganska oätlig ut.

Sen åkte vi hem och kollade på Twin Peaks och Breaking News!

No comments:

Post a Comment