Sunday 5 August 2012

Resten av Brighton

De två sista dagarna i Brighton var väldigt varma och allt promenerande genom mysiga gränder och havsbrisarna fick mig för att några minuter fundera på att flytta dit istället (...) vilket jag ganska snabbt gav upp men är säket på att det kan vara en av världens absolut bästa studentstäder med billiga antikvariat och mysiga pubar överallt. 

Eminas kök

Känns som att man lagar mat i My Little Pony-huset ni vet.

I London får man aldrig använda de öppna spisarna men här går det bra.

The Pavillion, någon prins för längesedan som aldrig besökt Asien fick för sig att bygga ett slott och såhär blev det!
Fina gator överallt

Och vimplar som stadsdekoration


Bra shoppingstråk, speciellt för secondhand!

Snooper's Paradise som faktiskt levde upp till sitt namn!

Liten park bakom The Pavillion.


Strandhäng i kvällssolen med Ciara och Emina

Piren, några badade i vattnet som ser extremt inbjudande ut men tydligen är väldigt kallt och smutsigt tyvärr!


Jag i min klänning som min snälla mamma sydde upp samma morgon jag reste!

No comments:

Post a Comment