Saturday 15 December 2012

Adventfika på Boppstrasse

Blev en lugn start på lördagen med Adventsfika i Kreuzberg (glögg är så mycket godare än Gluewine!) Nu återstår bara frågan vart man ska gå ikväll, för många bra alternativ - iförsej ett himla lyxproblem!

För första gången sen December började fick vi regn istället för snö. 
Lotta dricker hemmagjord glögg.
Lade i lite mandlar och russin med. Intresseklubben antecknar. 
Elin och hennes kompis Julia hade varit företagsamma och ordnat med allt!
Nybakta lussebullar och pepparkakor. 
Jag och ChiTing (som hade haft en ännu mer kaotisk vecka sen marknaden i måndags). 
Efteråt åkte vi till H&M och jag fick äntligen tag på en väska efter att ha burit runt på min trasiga i dagar! Kändes ganska lyxigt att prova kläder igen även om jag inte kunde med att köpa något men tydligen får jag en bonus på 300 euro denna månad för jag gjorde bra ifrån mig, wooho!

No comments:

Post a Comment