Monday 3 December 2012

November - recap!

Men så började jag jobba fulltid, ränna ute varje kväll och helg och hade varken lust eller tid med att fota eller röra en dator efter arbetstid på ungefär en månad, men häromdagen kändes det kul igen så jag ger er en snabb sammanfattning av min förlorade månad här nedan, detta bland annat gjorde jag i November:
 
Fyllde år, var ganska dålig på att fira det men fick blommor, sång och tårta ändå!


Hängde hos superfranska Lucille i Neukölln.


Hade besök så turistade lite.

Talya hade kommit från London!
Drack varma drycker vid Graeferstrasse med Lotta.

Tusen promenader till jobbet längs kanalen.

I Mauerpark.

Köpte dekorationer till kontoret!

Dejtade och hängt på underbara Berlin-barer.

Kollade in min favoritbokhög.

Och mitt drömhus.

Mamma och pappa var här och vi hittade några fantastiska restauranger!

Sen startade julmarknaderna den 26:e December!



No comments:

Post a Comment