Monday 17 December 2012

Bilbo



Var precis och den här filmen- & I freakin loved it!! Var innan väldigt skeptisk till hela konceptet att mjölka ut tre filmer från en bok men nu när jag sett den är allt förlåtet, vill bara ha mer mer mer! Detta kommer iförsej från samma person som såg 'Sagan om Konungens Återkomst' tre gånger bara på bio..Ser verkligen fram emot långa Sagan om Ringen-maraton under mellandagarna med mina syskon hemma på landet nu. Kan inte fatta att det är över tio år sedan jag läste böckerna, kommer fortfarande så väl ihåg den speciella känslan jag hade då, sträckläste dem innan filmerna kom ut för annars visste jag att det aldrig skulle bli av och det var väl tur det för det hade jag fan aldrig orkat med efter. 

I absolutely looved 'The Hobbit', but this is coming from the girl who went to see 'The Return of the King' three times in the cinema..

No comments:

Post a Comment