Friday 7 December 2012

Önskelista


Eftersom min mamma vägrar acceptera svaret ‘Jag behöver ingentiing jag vill bara ha pengar’ när hon frågar vad man vill ha i julklapp eftersom ‘det blir så tråkigt då, att bara sitta och öppna kuvert på julafton’ (vilket jag kan hålla med om) så står dessa saker på min Önskelista 2012:

  1. Rosa yogamatta (that’s right, ska för första gången i mitt liv börja motionera, startar med YouTube-tutorials dock efter att ha blivit skrämd från vettet av aggressiv häxa till yoga-lärare i London för all framtid)
  2. Minst 20 böcker; en hejvild blandning av ryskt, krönikor, gammalt svenskt, andra världskriget och amerikanska böcker från 50-talet.   
  3. Lite smink, lyxig inpackning och parfym (Stella McCartney) 
  4. Lite DVD:er, svenska klassiker och new wave mest.   
  5. Sist men inte minst (och något vagt): ’Fina grejer från Indiska’ 

No comments:

Post a Comment