Friday 13 July 2012

Dagens Romantik

Paret 1962
Läste precis en historia (i en Brittisk högertidning som jag skäms att jag stödjer med sidträffar, men ändå) om den här mannen som efter att hans fru dött planterade tusentals ekar för att forma ett hjärta som pekade åt deras hus som hon älskade så mycket! De enda som kände till det här i många år var familjen, men sen tog någon ett flygfoto - den hopplösa romantikern i mig ÄLSKAR sånt här! Läs hela artikeln här om ni så behagar. 


Nästan lika romantiskt som den här låten, vilket i sin tur påminner mig om en Bob Dylan låt jag precis upptäckt med intressant bakgrundshistoria, länk här! Läste för övrigt Suzy Rotolo's självbiografi för några år sedan och den var ganska meh, ville ju ha tips om hur man fångar en Dylan men fick lika lite hjälp som av den här tråkiga boken (står INGET som inte finns i vilken bok om The Beatles som helst) nej tacka vet jag 'Faithfull' som jag nog dedikerar ett inlägg om snart!


Idag har jag sytt upp en klänning med mamma och nu ska jag snart iväg på födelsedags/inflyttningsfest på en ö!

Read this a really touching tribute that this farmer paid to his wife after she died proving romance isn't dead.
Today I've shortened a dress and now I'm heading for a moving in slash birthdayparty on an island!

No comments:

Post a Comment