Friday 13 July 2012

Torsdag

Spenderade kvällen på Daftö och diskuterade Kennedys och plastikkurirgi bland annat, alltid lika trevligt i sommarstugan men nu vill jag ha sommarväder på riktigt! 


Spent last night having a lovely french dinner in the summer cabin. Discussed JFK and plastic surgery amongst other things!

Charlie väntar på att mamma ska komma hem.

En plåtburk jag köpte som jag kan slänga nödvändigheter i.

Lämnar huset. 

Tror morfar köpte den här brickan på 70-talet någon gång. 

Alla tavlor i stugan är så fina. Den här är målad av en familjebekant när han bodde i Paris på 50-talet!

Utsikten från verandan, man anar havet bakom alla grenar!

Fint dukat (Annika hade gjort jättegod fransk lantmat!)

Mina föräldrar bredvid Susanna. 

Jag med nytrimmad lugg. 

No comments:

Post a Comment