Saturday 14 July 2012

Grillning på Rossö

Det blev äntligen en solig kväll så alla satt utomhus så länge som var mänskligt möjligt. En av kvällens höjdpunkter var när Lisa (referar f.ö inte mig själv som tredje person, en av mina kompisar har samma namn som jag) som efter åratal av letande spelade upp låten 'Liv' av Page, kändes som att åka i en tidmaskin till Arvikafestivalen 2002! Sången är svår att få tag på, det finns dock en taskig liveupptagning på YouTube om någon är intresserad av melankolisk svensk 80-tals syntpop!


Maja

Jag, som mest drack bål och åt chips.

Skålar med värdinnan

Ett eget hus på landet hade inte varit helt fel

Grillen var i full gång när vi kom

Elsa som välte omkull X antal muggar

Maja och jag

Lotta och Elsa

Glad 2-åring med Lisa

Gräs var finaste gåvan

Vinkar nådigt från balkongen

Johanna och Lotta. I bild syns även ett körsbärsträd Lisa fick i present!

Grönska i vardagsrummet.

No comments:

Post a Comment