Sunday 22 July 2012

Strandköp

Idag har det varit ganska blåsigt och kallt så åkte och shoppade lite, fyndade detta lilla skimpy, emeraldgröna baddräktsnumret nedan samt solglasögonen för sammanlagt 80:- (!), sen har jag mest spelat kort med familjen hela dagen vilket var väldigt kul speciellt när jag vann med nästan hundra poäng mer än min syster! 


Nu är det dags för Lysande Utsikter på TV (mest för att Douglas Booth är en sån babe) och Helt Hysteriskt OS-special. Vill alltid vara Patsy på Halloween men haft svårt att hitta en Edina men i år kanske min kompis Emina som uttryckt intresse för denna roll förr är på! *fingers crossed* 


PS. Tryck på bilderna för större storlek!
PS2. For my English-speaking peeps: just click the Translate button on the right side!



Visstja, köpte muggar på Indiska med som är stora som soppskålar vilket är sättet jag föredrar att dricka grönt te på av någon anledning: 



No comments:

Post a Comment